❤️ کانال تلگرام ❤️

کانال تلگرام چیست

پیام رسان تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب در ایرانه که قابلیت هایی  مثل ایجاد کانال و گروه رو داره . در تلگرام دونوع کانال عمومی و خصوصی وجود داره و هرکاربری بعد از ساخت کانال در قسمت  تنظیمات ، می تونه نوع کانال رو از عمومی به خصوصی تغییر بده .

پادکست کانال تلگرام رو بشنوین : 

 وقتی شما نوع کانال رو تغییر میدین فقط اعضایی که داخل کانال هستن می تونن پست های شما رو ببینن و برای دوستای خودشون  بفرستن . وقتی اعضای کانال پست رو برای بقیه به اشتراک بزارن  کابران جدیدی که اون پست رو می بینن با زدن روی نام و ِآیدی کانال نمی تونن به کانال شما اضافه بشن و پست های شما رو ببینن.

البته اگر اعضای کانال از مثلا ۵۰۰ تا بیشتر بشه به کاربران جدید پست های محدودی مثلا ۱۰ تا نمایش داده میشه و بعد از اون کانال براشون  غیر قابل دسترسی میشه .

معرفی انواع کانال تلگرام
کانال تلگرام

کاربرد کانال تلگرام خصوصی 

با توجه به مطلبی که در بالا در مورد تعداد کانال و نقش اون در خصوصی بودن کانال داره باید بگم که کانال خصوصی برای زمانی خوبه که تعداد اعضا محدود باشن و  برای هیچ کس پست های کانال نشون داده نشه .  در واقع درحالتی که تعداد کاربران زیاد باشه یک نمای کلی از کانال برای کاربران جدید نشون داده میشه و عملا دگ اون کانال حالت خصوصی بودن خودش رو ازدست میده هرچند که بعد از دیدن چند پست کاربران جدید دیگه با کانال دسترسی ندارن . 

ممنون که تا انتهای مطلب مارو همراهی کردین .  موفق و پیروز باشین  .

پاسخ خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن سامانه اطلاع رسانی اپلیکیشن سامانه شبکه های اجتماعی

  • تلفن خود را همراه با صفر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند. مثال: 09375555555

فرم مشاوره