❤️ مزایای لایو گذاشتن در اینستاگرام

مزایای لایو اینستاگرام

شما را به شنیدن پادکست مهندس درویش زاده درباره مزایای لایو گذاشتن اینستاگرام دعوت می کنیم.

ثبت سفارش لایو اینستاگرام  

یکی از راه های بیشتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی اینستاگرام گذاشتن و اجرای لایو هست، این کار باعت میشه شما بتونید علاوه بر اینکه عده ای پست ها و استوری های شما رو می بینند فعالیت خودتون رو به کاربرانی که اکانت شما رو می بینند نشون بدین و بنابراین تاثیر زیادی در ایجاد تعامل با کاربران خواهید داشت.

ارتباط مستقیم با کاربران از طریق لایو چه مزیت هایی دارد ؟

شما می توانید با ایجاد سرویس لایو اینستاگرام رابطه ی مستقیمی با کاربران ایجاد کنید بنابراین فضایی عالی برای کاربران به وجود می آید تا با شما تعامل برقرار کنند و مخصوصا اگر کسب و کاری دارید می تونید محصولات تون رو از طریق لایو به کاربران و فالوورهای خود نشان دهید و اعتماد آن ها را جلب نمایید.

دقت داشته باشید که در لایو افراد سوالات خود را از شما می پرسند و می توانید به راحتی به سوالات آن ها پاسخ دهید. دقت داشته باشید ممکن است در لایوهای شما افرادی باشد که از محصولات

رضایت داشته باشند و یا افرادی که شاید از محصولات ناراضی باشند بنابراین سعی کنید استراتژی های لازم برای برای هر دو گروه در نظر بگیرید. دقت داشته باشید از لایو اینستاگرام به صورت هدفمند استفاده کنید.

مزایای لایو گذاشتن در اینستاگرام
مزایای لایو در اینستاگرام

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزش مشاوره تبلیغات کسب و کار  را حتما مطالعه کنید.

مزایای لایو اینستاگرام

  1. باعث  افزایش اعتماد فالوور به شما می شود.
  2. لایو اینستاگرام نرخ تبدیل فالوور به مشتری را افزایش می‌ دهد.
  3. باعث افزایش فالوورها در اینستاگرام و تغییر جایگاه صفحه‌ی شما خواهد شد.
  4. توجه مخاطبین را جلب می‌ کند و باعث می‌ شود آن‌ ها توجه بیشتری به اکانت شما نشان بدهند.
  5. مزایای لایو اینستاگرام به شما اجازه می‌ دهد که با فالوور های خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید و بهتر با سلیقه‌ی آن‌ ها همسو شوید.

کاربردهای لایو اینستاگرام

تقریبا هر کاربری می‌ تواند بسته به نیاز و سلیقه‌ی خود از مزایای لایو اینستاگرام استفاده کند. اما اگر بخواهیم آن را به طور دقیق‌تر و رسمی‌تری بررسی کنیم، می‌ توانیم کاربردهای زیر را برای لایو اینستاگرام در نظر داشته باشیم:

پرسش و پاسخ درمورد کسب و کارها

یکی از مزایای لایو اینستاگرام این است که لایو اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با مخاطبین صفحه و مشتریان است. صاحبین کسب و کارها می‌ توانند از طریق لایو به سوالات متداول مشتریان خود پاسخ دهند و در مورد نحوه‌ی کار و فرآیند تولید محصولشان با مخاطبان خود صحبت نمایند.

معرفی محصولات جدید یا اطلاع‌رسانی رویدادها

شبکه‌ های مجازی مثل یک خیابان دو طرفه هستند و همان‌قدر که شما می‌ توانید از طریق آن‌ ها با مخاطبین خود ارتباط داشته باشید، آن‌ ها هم باید توانایی برقراری چنین ارتباطی را داشته باشند.

معرفی محصولات یا رویداد های جدید یکی دیگر از مزایای لایو اینستاگرام است و فرصت بسیار خوبی برای برقراری ارتباط دو طرفه با مخاطبین است. در این شرایط شما می‌ توانید هیجان خود از تولید محصول جدید یا رویداد بزرگ پیش‌ رویتان را با فالوور های اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید و بازخورد آنان را هم به‌ طور زنده دریافت کنید.

نمایش دادن پشت صحنه‌ی کسب‌ و کارها به مخاطبین

این کار یکی از ایده‌ های فوق‌العاده برای هنرمندان تئاتر، سینما و موسیقی است و البته مشاغل صنعتی و هر کسب و کار تولیدی می‌ تواند با نشان دادن مراحل کار به صورت زنده، مخاطبین خود را به وجد بیاورد.

برگزاری مصاحبه و کنفرانس‌

برگزاری کنفرانس و مصاحبه هم از کاربرد های بسیار مفید لایو اینستاگرام است. به خصوص در ایام شیوع کرونا که گردهمایی‌ ها در فضای بسته دارای ریسک زیادی برای سلامتی افراد هستند. این ویژگی جالب اینستاگرام به شما اجازه می‌ دهد تا با صرف کم‌ترین هزینه اطلاعات علمی یا خبری خود را در اختیار مخاطبینتان قرار دهید.

مزایای لایو اینستاگرام
مزایای لایو اینستاگرام

پیشنهاد مطالعه: مقاله آموزش مشاور تبلیغات مجازی را حتما مطالعه کنید.

چند نکته مهم برای گذاشن لایو 

اگر قصد دارید لایو تاثیر گذاری داشته باشید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامه برای شما به مواردی اشاره خواهم کرد:

  1. هدف خود را از لایو مشخص کنید: باید از قبل هدف خود را از گذاشتن لایو مشخص کنید لایو می تواند یکی از موضوعاتی مانند دعوت میهمان، رونمایی از یک محصول جدید و یا جلسه ی پرسش و پاسخ باشد.
  2. موضوع اصلی لایو را پین کنید: پین کردن لایو باعث می شود کاربر به محض وارد شدن به لایو شما، متوجه موضوع لایو شما شوند.
  3. اگر لایو جدی و مهمی دارید از قبل همه چیز را چک کنید از جمله اینکه نور خوب باشد، گوشی شما شارژ داشته باشد، نویز نباشد و همچنین گوشی را در حالت پرواز قرار دهید تا زنگ نخورد.

چطور بازدید کننده های خود را در لایو افزایش دهم ؟

گاهی بارها لایو می گذاریم و عدد بازدیدکننده های لایو روی یک عدد ثابت می ماند بنابراین نیاز هست از روش هایی مانند افزایش بازدید کننده ها با پنل ممبر و فالوور لاین استور تعداد بازدید کننده ها را افزایش دهیم .

شما می توانید برای این کار به پنل ممبر و فالوور لاین استور  مراجعه کنید و به راحتی خرید بازدید کننده ها لایو را انجام دهید .

خانم مهندس پورنقی  خانم مهندس برومند

ثبت نام رایگان در پنل ممبر و فالور لاین استور

پاسخ خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن سامانه اطلاع رسانی اپلیکیشن سامانه شبکه های اجتماعی

  • تلفن خود را همراه با صفر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند. مثال: 09375555555

فرم مشاوره